Friday, October 2, 2009

TODAY 3/10/2009

i wan to apologize to dis guy

:Miss, do u noe i kena boss potong gaji?because u parked ur car here..

:oops~i really sorry for it..

when i look at him i think i just can say sorry to him..actually i really hope can pay back his salary but i din do dat..

出席了第一次的casting
我从来都没有参与过
记得上一次顺源说要带我一起去时 我说我不要 我不想跟他做同样领域的事情
今天我尝试了第一次的casting 当然不是我去被cast而是做cast的人
差点就被监制抓去被cast一份了
看到了很多很有勇气的人
看到了很多很不错的演员

听到某人说了一句:everyone are the character yang berpotensi
对啊!这个世界上没有一个人是不会演的
明天还要继续工作
每天都好累
昨天是最开心的 因为我做了我一直很想做的事就是跟我崇拜的朋友去做灯光
等了这么多年 我终于有机会向他学习了 希望还有机会
我什么都不会 就一直问东问西 幸好他没嫌我烦
但他也对我问东问西 专攻我不想谈的东西
最好笑的应该是我很怕的一直抓着他的书包 我真的很怕 很怕有鬼因为我的心一直毛毛的
我的荧光鞋穿到我的拇指肿了 很痛 真的很痛
但是我还是觉得他很漂亮 如果是黄色的就好

Black Out,1 thru 12 at 80,15+19at 50,70thru 72 at 50
repeat repeat n repeat
group 6,1,4,2.7,3,8,9 cue 2,4,13,56,43 on
undo,clear,off,on

fuyoh!!pening kepala...
like today i oso repeat n repeat
:ya!nw u going to do dis...he wil gv u a plastic flower which mean the love lasting..
den the hooligan wil cum in...

TODAY IS A REPEAT & REPEAT DAY T.T
ALSO IS MY WONDERFUL N FRESH DAY.

No comments: